Het blijft lastig om goed personeel te vinden. Maar liefst 4 op de 5 technische organisaties heeft de afgelopen 5 jaar een personeelstekort ervaren. Kunnen digitale media de brug slaan tussen werkgever en werknemer? Thomas Rutten, student Communicatie & Multimedia Design aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, zoekt het uit.
Voor zijn afstuderen voert hij een enquête uit. Centraal staat de vraag hoe je met digitale middelen binnen de sector Metaal en Techniek personeel kan werven. “De eisen van potentiele werknemers veranderen, ook in de metaal. Loon blijft belangrijk, maar de reputatie, normen en waarden en missie en visie spelen wellicht een steeds belangijker rol”, zegt Rutten.
Meedoen? Vul de enquete hier in. Alleen de betrokken partijen krijgen inzicht in de gegevens. Na afloop komen de resultaten wel aan bod, in een artikel in TechniShow Magazine.
Het Nederlandse Andra Tech Group neemt per 1 februari 2023 100% van de aandelen over van DKH Metaalbewerking, gevestigd in …
Op in totaal vier gezamenlijke stands kunnen bezoekers van EMO Hannover 2023 live en op locatie de nieuwste trends ervaren. …
De Nevi PMI steeg in januari van 48.6 naar 49.6 en gaf daarmee de kleinste krimp aan in vijf maanden. …
De nieuwe KR Fortec Ultra-familie van Kuka bestaat uit vijf robotvarianten – elk passend bij een specifieke toepassing. De KR …