Je hebt nooit genoeg goede leads. Veel ondernemers in de techniek hebben hetzelfde. En zeker 80% van de gangbare marketingadviezen werken niet voor producten die complexer zijn dan een blikje cola of een pak wasmiddel.
In december 2019 en in januari van dit jaar werd de workshop “Meer goede leads” gegeven door Karen van Riel en Martine Teeselink, oprichters van Outdo en auteurs van het boek “Elke week goede leads”.
Deze sessies zijn zo goed ontvangen dat op 12 februari jl. een online training is georganiseerd. Voor wie deze heeft gemist, is onderstaande registratie beschikbaar.
Na jaren van schokken – van pandemie tot energiecrisis en van personeelstekorten tot protectionisme – lijkt de Nederlandse maakindustrie in …
Defensie zoekt maakbedrijven en heeft een pot met geld. Maar dat betekent niet dat elke metaalbewerker aan de deur van …
Innovatie draait niet altijd om robots of futuristische technologie. Soms zit het juist in slimme keuzes, duidelijke processen en mensen …
Het Ministerie van Defensie kiest voor SafanDarley als partner voor de levering van 11 kantbanken. Hierbij gaat het om 10 …