Je hebt nooit genoeg goede leads. Veel ondernemers in de techniek hebben hetzelfde. En zeker 80% van de gangbare marketingadviezen werken niet voor producten die complexer zijn dan een blikje cola of een pak wasmiddel.
In december 2019 en in januari van dit jaar werd de workshop “Meer goede leads” gegeven door Karen van Riel en Martine Teeselink, oprichters van Outdo en auteurs van het boek “Elke week goede leads”.
Deze sessies zijn zo goed ontvangen dat op 12 februari jl. een online training is georganiseerd. Voor wie deze heeft gemist, is onderstaande registratie beschikbaar.
Structurele personeelstekorten stellen de technologische industrie voor grote uitdagingen, stelt ING in een rapport. Alles moet wijken om de toch …
Op 7 mei opent de nieuwe subsidieronde van de Kennis- en Innovatieagenda Circulaire Economie (KIA-CE) voor de ontwikkeling van circulaire …
De maakindustrie wordt het meest wordt getroffen door ransomware in Nederland. De sector incasseert 30% van alle ransomware aanvallen. Dat …
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) wil dat netbeheerders grote bedrijven kunnen verplichten om – tegen vergoeding – flexibiliteit aan …