Je hebt nooit genoeg goede leads. Veel ondernemers in de techniek hebben hetzelfde. En zeker 80% van de gangbare marketingadviezen werken niet voor producten die complexer zijn dan een blikje cola of een pak wasmiddel.
In december 2019 en in januari van dit jaar werd de workshop “Meer goede leads” gegeven door Karen van Riel en Martine Teeselink, oprichters van Outdo en auteurs van het boek “Elke week goede leads”.
Deze sessies zijn zo goed ontvangen dat op 12 februari jl. een online training is georganiseerd. Voor wie deze heeft gemist, is onderstaande registratie beschikbaar.
Voortman voegt vier nieuwe lasersnijmachines toe aan hun portfolio. Het gaat om een verzellaser voor grote platen en drie modellen …
Materialise, wereldwijde speler op het gebied van additive manufacturing (AM) software en diensten, heeft een Aerospace Competence Center geopend in …
Dankzij de felle concurrentiestrijd om AI kan de chipmarkt dit jaar aantrekken. Dat denkt Albert Jan Swart, sectoreconoom Industrie & …
Investeerder Gimv heeft een participatie genomen in RoboJob. De oprichtersfamilie De Roovere blijft de andere deelnemer in het bedrijf. RoboJob …