Tijdens de TechniShow werken de zogenoemde Demoweek-bedrijven samen. Dit zijn Bemet International, Bendertechniek, Cellro, DMG Mori Benelux, Dymato, Heidenhain Nederland en Mitutoyo BeNeLux. Om het thema van deze samenwerking extra draagkracht te geven, kunnen bezoekers meedoen aan een competitie waarbij ze een drone kunnen winnen. De drone staat synoniem voor overzicht van bovenaf.
Overzicht creëert inzicht en de mogelijkheid om nog efficiënter te kunnen produceren en dat is precies wat de Demoweek-bedrijven uit willen dragen. Inzicht krijgen in hoe een productieproces nog beter kan verlopen door ketensamenwerking.
Om deze drone te winnen kunnen bezoekers op iedere stand van de Demoweek bedrijven een ‘selfie’ maken op de daartoe duidelijk aangewezen plek, de Demoweek Twitter volgen en de foto’s met vermelding van #demoweekdrone ‘tweeten’. De bezoekers die geen Twitteraccount hebben, kunnen bij iedere stand hun badge scannen. Ga voor meer informatie en de spelregels van deze actie naar de website van de Demoweek (www.demoweek.nl).
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) wil dat netbeheerders grote bedrijven kunnen verplichten om – tegen vergoeding – flexibiliteit aan …
Het Zwolse innovatiecentrum Perron038 heeft een testfaciliteit geopend, waar bedrijven laagdrempelig aan de slag kunnen met nieuwe technologie. Een 3D …
Om het belang van de metaaltechnologiesector te benadrukken lanceert Koninklijke Metaalunie vandaag de campagne ‘Metaaltechnologie maakt je wereld’. Uit recent …
De omzet van ASML is de afgelopen drie maanden gedaald ten opzichte van een jaar geleden. De omzet kwam uit …