19 december 2019 - 1 min leestijd

Video: TechniShow Magazine Jaaroverzicht 2019

December 2019 – wat is het jaar voorbijgevlogen! Niet zo vreemd met al die evenementen die afgelopen jaar zijn georganiseerd. Voor TechniShow Magazine zijn dit soort evenementen een belangrijke bron om het laatste nieuws te ontdekken. Om een beeld te geven hebben we een video samengesteld van een selectie beurzen, seminars en open huizen die de redactie van TechniShow Magazine in 2019 heeft bezocht.

Afgelopen jaar heeft TechniShow Magazine al het nieuws uit de maakindustrie gebundeld in zes mooie edities. Deze zijn hier allemaal nog eens na te lezen. Perfect om de lange dagen tussen kerst en de jaarwisseling door te komen.

Namens TechniShow Magazine en FPT VIMAG wensen we u fijne feestdagen en een voorspoedig nieuw jaar. En uiteraard hopen we u allen volgend jaar maart op TechniShow 2020 in Jaarbeurs Utrecht te mogen begroeten.